اخبار

هفتمین فراخوان پیشنهاد طرح پژوهشی میز همکاری‏های ایران و برزیل SPRINT 2018

هفتمین فراخوان پیشنهاد طرح پژوهشی میز همکاری‏های ایران و برزیل SPRINT 2018
هدف از این فراخوان، شناسایی پتانسیل های موجود برای همکاری های بین الملی در حوزه علوم و فناوری های شناختی بین پژوهشگران برزیلی در ایالت سائوپائولو و محققان ایرانی است. در این چارچوب تبادل پژوهشگران برجسته بین دو کشور ایران و برزیل (ایالت سائوپائولو) به منظور گسترش همکاری ها و هدف گذاری برای توسعه پروژه های تحقیقاتی مشترک مد نظر است.

علاقمندان به مشارکت در این فراخوان لطفا موارد زیر را مطالعه کرده و مد نظر داشته باشند:

فراخوان پیشنهاد طرح پژوهشی (Call for Proposal) را مطالعه کرده و مطمئن شوید که واجد شرایط مشارکت در این فراخوان هستید.

- پیشنهاد طرح پژوهشی باید به صورت یک طرح مشترک بین پژوهشگران ایرانی ( عضو هئیت علمی دانشگاه ها یا مدیر یک شرکت دانش بنیان داخلی که ترجیحا Principal Investigator ستاد هستند) و پژوهشگران برزیلی از ایالت سائوپائولو(Principal Investigator در FAPESP باشند) در چارچوب های معرفی شده در فراخوان ارائه گردد(راهنمای جستجو موضوعی و اساتید ایالت سائوپولو).

- لازم به ذکر است که پیشنهاد طرح پژوهشی مشترک می بایست ابتدا توسط طرفین ایرانی و برزیلی تنظیم شده و مورد توافق قرار گیرد. سپس طرف ایرانی فرم های مربوط به پیشنهاد طرح پژوهشی را در سایت ستاد (CSTC) و طرف برزیلی فرم های نظیر را در سایت FAPESP بارگذاری نماید.

- روند داوری پیشنهاد طرح پژوهشی در این فراخوان به طور مستقل در CSTC و FAPESP انجام خواهد شد. پذیرش نهایی منوط به پذیرش طرح در هر دو سو می باشد.

- پذیرش طرح از تاریخ 31 جولای 2018 (9 مرداد 1397) شروع شده و در تاریخ 29 اکتبر 2018 (7 آبان 1397) خاتمه خواهد یافت. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

- در چارچوب این فراخوان (Sprint-2018)، حداکثر پنج طرح مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت.

- اولویت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در چارچوب Sprint-2018 حمایت از تیم  هایی است که سابقه همکاری پژوهشی با ستاد را داشته  و یا در مجموعه گروه های پیشرو ستاد قرار دارند.

موارد فوق مطالعه شد و واجد شرایط مشارکت در این فراخوان هستم (ورود به کارتابل شخصی جهت شرکت در فراخوان)

جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با آدرس Iran.Brazil.Desk@cogc.ir ، میز همکاری ایران و برزیل، مکاتبه نمائید.

۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید