اخبار

نشست عالی مدیران استان در شهرستان هرسین برگزار شد

نشست عالی مدیران استان در شهرستان هرسین برگزار شد


نشست مدیران استان در شهرستان هرسین صبح امروز نوزدهم آذر ماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست نماینده مردم هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت:وقتی که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۸ دانشگاه سرآمد کشور اعلام شد من به عنوان عضو هیات امنای این دانشگاه سربلند شدم .

حاج حسن سلیمانی این‌ موفقیت را نتیجه تلاش مدیری دانست که هم‌ در فکر حال حاضر است و هم به آینده می اندیشد.

وی اظهار داشت: تلاش وزیر بهداشت در بخش های مختلف منجر به رضایت مردم و حمایت همگان و مقام‌ معظم رهبری از طرح تحول نظام سلامت شده است.

حاج حسن سلیمانی تامین آمبولانس مورد نیاز شهرستان ، تجهیزات تشخیصی ، تامین نیروی انسانی و اعزام پزشکان متخصص سایر رشته ها را به عنوان مطالبات خود برای شهرستان هرسین اعلام کرد.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، شبکه بهداشت و درمان هرسین را از شبکه های خوب با تعداد مناسب و تنوع پزشکان متخصص ، نیروها و امکانات خوب دانست و گفت:شیب منحنی پیشرفت در هرسین رو به بالا و قابل قبول است و پروژه های متعددی تا پایان سال افتتاح خواهد شد .

دکتر محمودرضا مرادی همچنین اعلام کرد: به زودی تجهیزات بخش چشم پزشکی را برای بیمارستان شهدای هرسین تهیه میکنیم.

وی با بیان اینکه در تقسیم نیروهای تخصصی ۴ متخصص جدید به این شهرستان وارد شدند،  یکی از موارد درخواستی در شهرستان را اختصاص رادیولوژیست دانست و گفت: متاسفانه کمبود رادیولوژیست در کل کشور وجود دارد و حتی در برخی شهرستانها این رشته را نداریم.

دکتر مرادی بیان کرد: رفع کمبود نیروی خدماتی و‌شرکتی شهرستان درحال برنامه ریزی است.

طی این نشست مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان شهرستان هرسین به تشریح افزایش ظرفیت دوبرابری بهداشت و‌درمان در این شهرستان پرداخت و گفت: از سال گذشته تاکنون شاهد افزایش ظرفیت بیمارستان شهدای هرسین از ۴۲ تخت به ۸۶ تخت بوده ایم.

دکتر سعید حمزه ای از افزایش تخت های ویژه از ۶ تخت به ۱۲ تخت ، توجه ویژه به تامین نیروی انسانی ، افزایش تعداد پزشکان متخصص در کلینیک شهرستان از ۹ متخصص به ۱۶ متخصص و راه اندازی بخش ال دی آر بیمارستان با ظرفیت ۴ اتاق اختصاصی زایمان طبیعی نیز خبر داد.

وی اظهار داشت: تامین تجهیزات پزشکی از قبیل اکوکاریوگرافی ، سونوگرافی ، تست ورزش ، رادیولوژی دیجیتال و تلاش در راستای راه اندازی اتاق عمل چشم پزشکی با امکانات لازم همچون فیکو و سونوگرافی تعیین لنز (با اعتبار ۶ میلیارد ریال ) ازجمله اقدامات دانشگاه علوم‌ پزشکی در این شهرستان است.

دکتر حمزه ای گفت: خوشبختانه متخصصین بیماری های اطفال ، سه پزشک بیماری های داخلی ، رادیولوژی ، پاتولوژی ،گوش و حلق و بینی ، روانپزشکی ، دو پزشک جراح‌ ، دو‌پزشک بیهوشی ، قلب و عروق ، ارتوپدی ونیز زنان و زایمان در این شهرستان به مردم خدمت‌می کنند و به زودی متخصصین چشم پزشکی و پوست نیز به این جمع افزوده می شود .

همچنین دکتر شاه آبادی فرماندار هرسین با بیان اینکه در یک سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت دو برابری بهداشت ودرمان در شهرستان هرسین بوده ایم گفت:با تمام وجود از خدمات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ممنونیم.


13
12


 


۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید