رضایت شخصی فرم نظر سنجی رضایت مندی بیمار وضعیت تاهل مجرد مطلقه متاهل بیوه غیره تاریخ تاریخ صحیح نمی باشد. * مربوط به بخش اورژانس داخلی جراحی ویژه زایشگاه اطفال اتاق عمل فیزوتراپی دیالیز درمانگاه تعداد مراجعات قبلی اولین مراجعه بین 2-4 مراجعه بیش از 5 مراجعه سن بیمار آیا در 10 سال گذشته سابقه بستری در دیگر بیمارستان های کشور را اشته اید؟ بلی خیر جنسیت خانم آقا وضعیت تاهل مجرد متاهل مطلقه بیوه غیره محل سکونت شهر روستا میزان تحصیلات بیسواد زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا پزشک شغل کارمند آزاد بیکار جنسیت ارجاع از اورژانس ارجاع از درمانگاه ارجاع از مطب اعزام زمان تکمیل فرم قبل از بستری حین بستری بعد از بستری 1 - نحوه برخورد نگهبان با شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2 - برقراری نظم در بیمارستان و بخش ها خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3 - ارائه راهنمایی های لازم در صورت نیاز خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 4 - نحوه برخورد پرسنل پذیرش با شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 5 - سرعت و سهولت در مراحل پذیرش خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 6 - ارائه آموزش های لازم بدو پذیرش خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 7 - رعایت نوبت وقت ویزیت- عمل جراحی- سایر اقدامات مورد نیاز خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 8 - ارائه توضیحات کافی در رابطه با نوع بیمه، هزینه ها، نوع اتاق و سایر موارد مورد نیاز با صبر و آرامش خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 9 - نحوه برخورد و پاسخگویی پزشکان خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 10 - در دسترس بودن پزشکان در صورت نیاز خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 11 - ویزیت روزانه توسط پزشک هنگام بستری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 12 - حفظ حریم خصوصی شما هنگام معاینه پزشکی خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 13 - ارائه آموزش های لازم توسط پزشک ( درطول زمان بستری و ترخیص) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 14 - نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل پرستاری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 15 - نحوه سرکشی سرپرستار بخش به صورت روزانه از شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 16 - ارائه آموزش ها درطول زمان بستری و ترخیص توسط کادر پرستاری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 17 - میزان رسیدگی پرستاران و ارائه خدمات به شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 18 - دسترسی به پرسنل پرستاری درصورت نیاز خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 19 - فراهم کردن تسهیلات لازم جهت بهداشت فردی ( در اختیارقراردادن لباس و ملحفه و...) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 20 - ارائه اطلاعات در مورد مراقبت از خود توسط پرستار (رعایت دستورات غذایی، استفاده از دارو و...) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 22 - کمک به شما در انجام امور مختلف ( خوردن دارو، غذا و...) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 24 - نحوه برخورد پرسنل خدماتی خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 25 - تعویض به موقع لباس، ملحفه و پتو خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 26 - وضعیت بهداشتی و نظافتی (اتاق ها، دستشویی، حمام و...) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 27 - مناسب بودن ساعت ملاقات خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 28 - امکان وجود همراه با بیمار خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 32 - رعایت حفظ حریم خصوصی و تفکیک فضای زن و مرد خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 33 - علائم راهنما برای مراجعه به واحدهای مختلف خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 34 - نحوه انتقال به بخش و یا جابه جایی بین بخش های مختلف بیمارستان خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 35 - وجود آرامش در بخش( امکانات سرمایشی و گرمایشی، وضعیت سرو صدا ، نور و ...) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 36 - وضعیت تهویه اتاق ها خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 37 - رفع سریع مشکلات تأسیساتی فضای بستری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 38 - توزیع به موقع غذا خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 39 - نحوه برخورد توزیع کننده غذا خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 40 - بهداشت و نظافت توزیع کننده غذا خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 41 - نحوه سرو غذا و جمع آوری ظروف خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 43 - انجام مشاوره های تغذیه ای توسط کارشناس تغذیه خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 44 - رعایت رژیم غذایی بیمار خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 45- وجود منو غذا و حق انتخاب غذا خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 46 - نحوه برخورد کارکنان آزمایشگاه خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 47 - انجام به موقع آزمایشات خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 48 - دقت و مهارت نمونه گیر آزمایشگاه خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 50- نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان تصویر برداری (رادیولوژی- سونوگرافی- سی تی اسکن، MRI، پزشکی هسته ای، اکو، تست ورزش) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 51 - انجام به موقع خدمات (رادیولوژی- سونوگرافی- سی تی اسکن، MRI، پزشکی هسته ای، اکو، تست ورزش) خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 52 - مدت زمان انتظار در واحد تصویر برداری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 53 - نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 54 - تهیه به موقع داروهای مورد نیاز خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 55 - آموزش لازم جهت مصرف دارو خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 57 - حضور نماینده بیمه در بیمارستان جهت رویت به موقع شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 58- نحوه برخورد نماینده بیمه با شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 58 - ارائه راهنمایی های لازم برای انجام امور بیمه گری خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 59 - نحوه برخورد پرسنل ترخیص خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 60 - سرعت و سهولت در مراحل ترخیص خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 61 - نحوه برخورد پرسنل صندوق خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 62 - پرداخت هزینه فقط در صندوق خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 63 - در صورت مراجعه به دفتر آیا از این واحد راضی هستید خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 64 - آیا از فراهم بودن داروهای تجویز شده رضایت دارید خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 65 - آیا از رسیدگی به اعتراضات و شکایت های بیماران در این بیمارستان راضی هستید خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 67- آیا از امکانات دستگاه های کپی، خودپرداز و غیره در این بیمارستان راضی هستید خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 68 - آیا از نحوه واحد مددکاری در بیمارستان راضی هستید خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم بازخوانی بازخوانی