• افق زمانی برنامه

افق زمانی برنامه‌ی استراتژیک بیمارستان قدس از سال  1400 تا سال1405 به مدت 5 سال تعیین شده است و این سند به صورت سالیانه مورد ارزیابی و بررسی تیم مدیریت اجرایی بیمارستان قرار می‌گیرد.

  • خط‌مشی سازمان

بیمارستان قدس پاوه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است در راستای مدیریت ارائه‌ی خدمات درمانی در چارچوب دستورالعمل اعتباربخشی به منظور ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، تشخیصی و توانبخشی با بسترسازی مناسب و توسعه‌ی تسهیلات، زمینه‌ی مساعدی را برای جذب نیروهای متخصص و ایجاد محیطی که در آن تعالی در خدمات بالینی شکوفا می شود فراهم و به صیانت از استانداردهای عالی خدمت می‌پردازد. بنابراین خدمات رسانی خود را به بهترین نحو و در بالاترین سطح ممکن چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمی به انجام رسانده به نحوی که در حد توان امکان رضایت کامل بیماران صورت پذیرد.

  • رسالت (Mission)

رسالت و فلسفه‌ی وجودی بیمارستان قدس ارائه‌ی خدمات تشخیص درمانی به بیماران در راستای اجرای نظام اعتباربخشی، ایمنی بیمار و پرسنل با کیفیت بالا و با هزینه‌ای مناسب و به کارگیری شیوه‌های نوین مدیریت بیمارستانی و ارائه‌ی خدمات عالی به کلیه‌ی بیماران می‌باشد. لذا اولویت‌های اخلاقی در این بیمارستان بر عدالت محوری، همدلی و مشارکت، نظم و انضباط اداری، شایسته سالاری و خدمت با کیفیت استوار گشته و این موضوع را پرسنل بیمارستان با تعهد سازمانی خود تضمین خواهند نمود.

  • چشم انداز (vision)

این بیمارستان امید به آن دارد تا 5 سال آینده بتواند علاوه بر ارتقاء وضعیت خدمات موجود، محیطی را فراهم نماید که مردم شهرستان پاوه بتوانند از تمامی خدمات درمانی موردنیاز خود بهره‌مند شوند و دسترسی آسان و عادلانه مردم را به خدمات با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا فراهم و رضایت مددجویان و ذینفعان را کسب نموده تا شاهد افزایش طول عمر توام با سلامتی، کاهش مرگ و میر و بهبود وضعیت سلامت جمعیت تحت پوشش باشیم. علاوه بر این ،بیمارستان در راستای پذیرش بیماران بین الملل فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

  • ارزش ها (value)

 رعایت ایمنی بیماران و کارکنان

  تلاش برای ارائه‌ی خدمات با کیفیت

 رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع (احترام به حقوق بیماران و سایر ذینفعان)

  بهبود مستمر کلیه‌ی فرایندهای مدیریتی- درمانی- پشتیبانی- آموزشی

  جلب رضایت کارکنان

  قانون مندی و وظیفه مداری

 رعایت ارزش های اخلاقی و انسانی- موازین شرعی

 مسئولیت پذیری- پاسخگویی- همدلی- صداقت در کار

 اجتناب از تبعیض های فرهنگی، مذهبی و ملیتی

 پذیرش انتقادات و پیشنهادات سازنده و مفید

 رعایت طرح انطباق

 رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

 

 

 

 

موردی برای نمایش وجود ندارد.