افق زمانی برنامهی استراتژیک بیمارستان قدس از سال 1400 تا سال1405 به مدت 5 سال تعیین شده است و
این سند به صورت سالیانه مورد ارزیابی و بررسی تیم مدیریت اجرایی بیمارستان قرار
میگیرد.
بیمارستان قدس پاوه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است در راستای
مدیریت ارائهی خدمات درمانی در چارچوب دستورالعمل اعتباربخشی به منظور ارتقاء
کیفیت خدمات درمانی، تشخیصی و توانبخشی با بسترسازی مناسب و توسعهی تسهیلات،
زمینهی مساعدی را برای جذب نیروهای متخصص و ایجاد محیطی که در آن تعالی در خدمات
بالینی شکوفا می شود فراهم و به صیانت از استانداردهای عالی خدمت میپردازد.
بنابراین خدمات رسانی خود را به بهترین نحو و در بالاترین سطح ممکن چه از نظر
کیفیت و چه از لحاظ کمی به انجام رسانده به نحوی که در حد توان امکان رضایت کامل
بیماران صورت پذیرد.
رسالت و فلسفهی وجودی بیمارستان قدس ارائهی خدمات تشخیص درمانی به بیماران
در راستای اجرای نظام اعتباربخشی، ایمنی بیمار و پرسنل با کیفیت بالا و با هزینهای
مناسب و به کارگیری شیوههای نوین مدیریت بیمارستانی و ارائهی خدمات عالی به کلیهی
بیماران میباشد. لذا اولویتهای اخلاقی در این بیمارستان بر عدالت محوری، همدلی و
مشارکت، نظم و انضباط اداری، شایسته سالاری و خدمت با کیفیت استوار گشته و این
موضوع را پرسنل بیمارستان با تعهد سازمانی خود تضمین خواهند نمود.
این بیمارستان امید به آن دارد تا 5
سال آینده بتواند علاوه بر ارتقاء وضعیت خدمات موجود، محیطی را فراهم نماید که
مردم شهرستان پاوه بتوانند از تمامی خدمات درمانی موردنیاز خود بهرهمند شوند و
دسترسی آسان و عادلانه مردم را به خدمات با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز
دنیا فراهم و رضایت مددجویان و ذینفعان را کسب نموده تا شاهد افزایش طول عمر توام
با سلامتی، کاهش مرگ و میر و بهبود وضعیت سلامت جمعیت تحت پوشش باشیم. علاوه بر
این ،بیمارستان در راستای پذیرش بیماران بین الملل فعالیت خود را آغاز نموده است.
رعایت ایمنی بیماران و کارکنان
تلاش برای ارائهی خدمات با کیفیت
رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع (احترام به حقوق بیماران و سایر ذینفعان)
بهبود مستمر کلیهی فرایندهای مدیریتی- درمانی- پشتیبانی- آموزشی
جلب رضایت کارکنان
قانون مندی و وظیفه مداری
رعایت ارزش های اخلاقی و انسانی- موازین شرعی
مسئولیت پذیری- پاسخگویی- همدلی- صداقت در کار
اجتناب از تبعیض های فرهنگی، مذهبی و ملیتی
پذیرش انتقادات و پیشنهادات سازنده و مفید
رعایت طرح انطباق
رسیدگی و پاسخگویی به شکایات