اخبار

نشست هماهنگی و بررسی پروژه ایجاد بخش دیالیز بیمارستان قدس پاوه با مشارکت خیرین سلامت

نشست هماهنگی و بررسی پروژه ایجاد بخش دیالیز بیمارستان قدس پاوه با مشارکت خیرین سلامت

 

با پیگیری موسسه خیریه بیمارستان قدس و با حضور مدیر شبکه  بهداشت و درمان پاوه، مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، رئیس سازمان‌های مردم نهاد، نمایندگان معاونت امور درمان ومعاونت امور بهداشتی دانشگاه و همچنین مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه‌، نشستی جهت پیگیری و تکمیل ساختمان دیالیز در محل بیمارستان قدس برگزار شد.

🔺در ابتدای جلسه دکتر ستار سهرابی از بانیان و دست اندرکاران این پروژه تقدیر کرد و افزود با توجه به وضعیت موجود ساختمان دیالیز و فرا رسیدن فصل سرما تسریع در انجام کار ضروری می‌باشد.

🔺مدیر عامل موسسه خیریه افزود: پیرو جلسات قبل با حضور مسئولین و توافقات انجام شده نیاز است این پروژه طبق برنامه تعیین شده پیگری و برای تکمیل آن نقشه‌ها و طرح‌ها مطابق استانداردهای بهداشتی و درمانی هرچه زودتر به موسسه جهت شروع انجام کار ابلاغ شود.

🔺در این نشست حاج آقا قبادی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت ضمن تمجید از حاج ماموستا قادری به عنوان بازوی محکم برای منطقه، افزود موسسه خیریه بیمارستان یک نهاد مردمی که با اعتماد و همیاری مردم محترم شهرستان به کار خود ادامه می‌دهد.

▪️در پایان ضمن بازدید از محل جانمایی بخش دیالیز بیمارستان، مهندسان و ناظران محترم دانشگاه توضیحاتی در خصوص روند چگونگی و ساخت پروژه ارائه دادند.


خیرین دیالیز
خیرین دیالیز
خیرین دیالیز

۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید